Pravi barvni koncept za profesionalni prvi vtis
Pokazali vam bomo, kako lahko s sodobnim znanjem barvne psihologije trajnostno okrepite imidž podjetja.
Kot so logotip, barve podjetja in določeni predpisi o oblikovanju del celostne podobe podjetja, so del tega tudi enotna oblačila vaših zaposlenih. Celostna podoba podjetja ustvartja visoko prepoznavno vrednost in zagotavlja profesionalni prvi vtis pri vaših strabnkah. Tudi znotraj ekipe enoten videz izraža povečan občutek pripadnosti.
Korporativna moda se mora ujemati z videzom vašega podjetja in posredovati vašo identiteto zunanjemu svetu. Poleg plemenitenja z imenom ali logotipom vašega podjetja, ima zelo pomembno vlogo tudi ustrezna izbira barv in kombinacij posameznih oblačil. Navdihnite svoje zaposlene in stranke s svojim individualnim modnim konceptom.
Naši strokovnjaki za osebno varovalno opremo vam z veseljem svetujejo in pomagajo pri načrtovanju in izvedbi vaše individualne "modne kolekcije". Poznamo posebne zahteve različnih panog in vas spremljamo od zasnove, določitve velikosti, in plemenitenja ter do dobave vaše nove opreme za zaposlene.
Komplementarna barva je ustrezen dodatek določeni barvi. Na barvni paleti je neposredno nasproti barve. Komplementarno barvno senčenje dobimo z mešanjem dveh od treh osnovnih barv (rdeče, rumene in modre):
Komplementarni kontrast opisuje kontrast med dvema barvama, ki imata največjo razliko v senci. Pogosto se dojema kot aktiven in močan, lahko se dojema kot vsiljiv ob srečanju barvnih površin.
Bela, črna in siva barva so nevtralni odtenki in jih je možno kombinirati s katerokoli drugo barvo. SNimajo komplementarnih barv in niso v nasprotju z drugimi barvami.